ေတာ္လွန္ေရးလား? တန္ျပန္လား?
အခန္း(၃)
မန္းR,ဘဇန္
သူငယ္ခ်င္း
တို႔ရဲေဘာ္သူရဲေကာင္း
စစ္သည္ေတာ္အေထာင္အေသာင္းဟာ
အမြန္ျမတ္ဆုံး
စြန္႔လႊတ္ျခင္းမ်ိဳးနဲ႔
စြန္႔လႊတ္လိုက္ၾကၿပီ။
အမြန္ျမတ္ဆုံး
ေပးဆပ္ျခင္းမ်ိဳးနဲ႔
ေပးဆပ္လိုက္ၾကၿပီ။
ေတာ္လွန္ေရးသမုိင္းတာဝန္ေတြ
ေက်ျပြန္ၾကေလၿပီ။
အသက္ရွင္ေနေသးတဲ့
ငါတို႔တေတြ
သူတို႔ရဲ့
ေတာ္လွန္တဲ့သစၥာတရားေတာ္ကို
ေစာင့္သိရိုေသသမႈျဖင့္
လူလူခ်င္း ေသြးစုတ္မႈ
လူမ်ိဳးခ်င္း ကၽြန္ျပဳမႈ
ကင္းေဝးတဲ့
အမိ်ဳးသားဒီမိုကေရစီ
လူ႔ေဘာင္သစ္ကို
အေရာက္ခ်ီတက္ၾကရမယ္။
ဒီ.....အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီ
လူ႔ေဘာင္သစ္သို႔ခ်ီတက္ရာမယ္
ေတာ္လွန္တဲ့အေတြး
ေတာ္လွန္တဲ့အေရး
ေတာ္လွန္တဲ့အစား
ေတာ္လွန္တဲ့အသြား
ေတာ္လွန္တဲ့
အျပဳအမူအေနအထိုင္မ်ိဳးကို
က်င့္ၾကံျပဳမူၾကရမယ္။
ဒီ.....ေတာ္လွန္ေရးက်င့္ဝတ္ေတြကို
ဆုပ္ကိုင္ႏိုင္မွသာ
တို႔အမ်ိဳးသားျပည္သူေတြနဲ႔
တသားတည္းျဖစ္မယ္။
ေတာ္လွန္သူနဲ႔ျပည္သူ
ျပည္သူနဲ႔ေတာ္လွန္သူဟာ
ဘဝ,တခုတည္းျဖစ္မွ
တသားတည္းျဖစ္မွ
အရာရာကိုစြမ္းေဆာင္ႏိုင္တဲ့
အနႏၱစြမ္းအားရွင္ေတြ
ျဖစ္လာမယ္။
ဘယ္ရန္သူကိုမဆို
ၿဖိဳခြဲႏိုင္မယ္။
ေတာ္လွန္တဲ့သစၥာတရားနဲ႔
ပတ္သက္လို႔
ႏိုင္ငံတကာနဲ႔
ဒို႔အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ႀကီးေတြက
တို႔တေတြကို
ဒီလိုၾသဝါဒေတြေပးခဲ့တယ္။
လူထုမပါရင္
ဘယ္ေတာ္လွန္ေရးမွ
မေအာင္ႏိုင္ဘူး။
လူထုဆန္႔က်င္လို႔
လူထုၾကားေနတာနဲ႔
တို႔ရႈံးမွာျဖစ္တယ္။
လူထုဆန္႔က်င္ေရး
မလုပ္နဲ႔.....တဲ့။
လူထုဟာ
အနႏၱစြမ္းအားရွင္ေတြ
ျဖစ္တယ္။
ဟိုခ်ီမင္း
ေစာဘဦးႀကီးနဲ႔
မန္းဘဇန္တို႔က
ၾသဝါဒေပးခဲ့ၾကတယ္။
ဒီၾသဝါဒေတြဟာ
ေတာ္လွန္ေရးတရပ္ရဲ့(လူထု)
လမ္းစဥ္ျဖစ္တယ္။
ႏိုင္ငံေရးဆုိင္ရာ
စစ္ေရးဆုိင္ရာ
စည္းရုံးေရးဆိုင္ရာ
အေျခခံမူေတြျဖစ္တယ္။
ဖဆပလ
ပထစ
မဆလ နဲ႔
နဝတ ေခတ္ေတြအထိ
ေျမဝယ္မက်
လုပ္ေဆာင္ၾကရဲ့လား?
ဆိုတာကို
သုံးသပ္ဘို႔လိုအပ္တယ္။
တို႔အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ႀကီး
ေစာဘဦးႀကီးကို
ေတာ္လွန္ေရးစံနမူနာအျဖစ္ထားတယ္။
သူဟာ
တို႔ကရင္အမ်ိဳးသားမ်ားအတြင္း
ပညာအရွိဆုံး၊
ရာထူးအျမင့္ဆုံး
ဥစၥာဓန, အၾကြယ္ဝ,ဆုံး
ျဖစ္တယ္။
သူ႔ကိုယ္က်ိဳးစီးပြါးအတြက္
ဘာတခုမွ်
ျပည္သူထံမွ မယူခဲ့ဘူး။
အားလုံးစြန္႔လႊတ္
ေပးလွဴခဲ့တယ္။
ေနာက္ဆုံး
အမြန္ျမတ္ဆုံးစြန္႔လႊတ္ျခင္းျဖင့္
သူ႔အသက္ကို
အဘ,ကရင္ျပည္အတြက္
ေပးလွဴဆက္ကပ္လိုက္တယ္။
သူ႔ရုပ္ကလာပ္ကို
ဦးညႊတ္အေလးျပဳဘို႔
တို႔အဘ,ကရင္ေျမေပၚမွာ
ထားခြင့္မရ,ရွာဘူး။
ပင္လယ္ထဲ
ဖ်က္ဆီးေဖ်ာက္ဖ်က္ျခင္း
ခံလိုက္ရတယ္။
ဆက္လက္ေဖၚျပပါမည္။
မင္းစိုးစံ
အေဝးေရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး
အခန္း(၃)
မန္းR,ဘဇန္
သူငယ္ခ်င္း
တို႔ရဲေဘာ္သူရဲေကာင္း
စစ္သည္ေတာ္အေထာင္အေသာင္းဟာ
အမြန္ျမတ္ဆုံး
စြန္႔လႊတ္ျခင္းမ်ိဳးနဲ႔
စြန္႔လႊတ္လိုက္ၾကၿပီ။
အမြန္ျမတ္ဆုံး
ေပးဆပ္ျခင္းမ်ိဳးနဲ႔
ေပးဆပ္လိုက္ၾကၿပီ။
ေတာ္လွန္ေရးသမုိင္းတာဝန္ေတြ
ေက်ျပြန္ၾကေလၿပီ။
အသက္ရွင္ေနေသးတဲ့
ငါတို႔တေတြ
သူတို႔ရဲ့
ေတာ္လွန္တဲ့သစၥာတရားေတာ္ကို
ေစာင့္သိရိုေသသမႈျဖင့္
လူလူခ်င္း ေသြးစုတ္မႈ
လူမ်ိဳးခ်င္း ကၽြန္ျပဳမႈ
ကင္းေဝးတဲ့
အမိ်ဳးသားဒီမိုကေရစီ
လူ႔ေဘာင္သစ္ကို
အေရာက္ခ်ီတက္ၾကရမယ္။
ဒီ.....အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီ
လူ႔ေဘာင္သစ္သို႔ခ်ီတက္ရာမယ္
ေတာ္လွန္တဲ့အေတြး
ေတာ္လွန္တဲ့အေရး
ေတာ္လွန္တဲ့အစား
ေတာ္လွန္တဲ့အသြား
ေတာ္လွန္တဲ့
အျပဳအမူအေနအထိုင္မ်ိဳးကို
က်င့္ၾကံျပဳမူၾကရမယ္။
ဒီ.....ေတာ္လွန္ေရးက်င့္ဝတ္ေတြကို
ဆုပ္ကိုင္ႏိုင္မွသာ
တို႔အမ်ိဳးသားျပည္သူေတြနဲ႔
တသားတည္းျဖစ္မယ္။
ေတာ္လွန္သူနဲ႔ျပည္သူ
ျပည္သူနဲ႔ေတာ္လွန္သူဟာ
ဘဝ,တခုတည္းျဖစ္မွ
တသားတည္းျဖစ္မွ
အရာရာကိုစြမ္းေဆာင္ႏိုင္တဲ့
အနႏၱစြမ္းအားရွင္ေတြ
ျဖစ္လာမယ္။
ဘယ္ရန္သူကိုမဆို
ၿဖိဳခြဲႏိုင္မယ္။
ေတာ္လွန္တဲ့သစၥာတရားနဲ႔
ပတ္သက္လို႔
ႏိုင္ငံတကာနဲ႔
ဒို႔အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ႀကီးေတြက
တို႔တေတြကို
ဒီလိုၾသဝါဒေတြေပးခဲ့တယ္။
လူထုမပါရင္
ဘယ္ေတာ္လွန္ေရးမွ
မေအာင္ႏိုင္ဘူး။
လူထုဆန္႔က်င္လို႔
လူထုၾကားေနတာနဲ႔
တို႔ရႈံးမွာျဖစ္တယ္။
လူထုဆန္႔က်င္ေရး
မလုပ္နဲ႔.....တဲ့။
လူထုဟာ
အနႏၱစြမ္းအားရွင္ေတြ
ျဖစ္တယ္။
ဟိုခ်ီမင္း
ေစာဘဦးႀကီးနဲ႔
မန္းဘဇန္တို႔က
ၾသဝါဒေပးခဲ့ၾကတယ္။
ဒီၾသဝါဒေတြဟာ
ေတာ္လွန္ေရးတရပ္ရဲ့(လူထု)
လမ္းစဥ္ျဖစ္တယ္။
ႏိုင္ငံေရးဆုိင္ရာ
စစ္ေရးဆုိင္ရာ
စည္းရုံးေရးဆိုင္ရာ
အေျခခံမူေတြျဖစ္တယ္။
ဖဆပလ
ပထစ
မဆလ နဲ႔
နဝတ ေခတ္ေတြအထိ
ေျမဝယ္မက်
လုပ္ေဆာင္ၾကရဲ့လား?
ဆိုတာကို
သုံးသပ္ဘို႔လိုအပ္တယ္။
တို႔အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ႀကီး
ေစာဘဦးႀကီးကို
ေတာ္လွန္ေရးစံနမူနာအျဖစ္ထားတယ္။
သူဟာ
တို႔ကရင္အမ်ိဳးသားမ်ားအတြင္း
ပညာအရွိဆုံး၊
ရာထူးအျမင့္ဆုံး
ဥစၥာဓန, အၾကြယ္ဝ,ဆုံး
ျဖစ္တယ္။
သူ႔ကိုယ္က်ိဳးစီးပြါးအတြက္
ဘာတခုမွ်
ျပည္သူထံမွ မယူခဲ့ဘူး။
အားလုံးစြန္႔လႊတ္
ေပးလွဴခဲ့တယ္။
ေနာက္ဆုံး
အမြန္ျမတ္ဆုံးစြန္႔လႊတ္ျခင္းျဖင့္
သူ႔အသက္ကို
အဘ,ကရင္ျပည္အတြက္
ေပးလွဴဆက္ကပ္လိုက္တယ္။
သူ႔ရုပ္ကလာပ္ကို
ဦးညႊတ္အေလးျပဳဘို႔
တို႔အဘ,ကရင္ေျမေပၚမွာ
ထားခြင့္မရ,ရွာဘူး။
ပင္လယ္ထဲ
ဖ်က္ဆီးေဖ်ာက္ဖ်က္ျခင္း
ခံလိုက္ရတယ္။
ဆက္လက္ေဖၚျပပါမည္။
မင္းစိုးစံ
အေဝးေရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး
0 comments:
Post a Comment