|
Wednesday, November 24, 2010
သံလြင္တံတား ကုန္တင္ယာဥမ်ားကုိ B.O.T စနစ္ျဖင့္ ေကာက္ခံ
သံလြင္တံတား(ဘားအံ)ကို ျဖတ္သန္းသြားလာၾကသည့္ ကုန္တင္ယာဥ္ႀကီးမ်ားကုိ B.O.T စနစ္ျဖင့္ လမ္း၊ တံတားေၾကး ေကာက္ခံရာ၌ ယခင္ ကာလမ်ားႏႇင့္မတူ ေကာက္ခံေၾကး ထက္၀က္ေက်ာ္ ေလ်ာ့နည္းမႈ ရႇိလာခဲ့ၿပီး ကုန္တင္ယာဥ္ႀကီးမ်ား၏ ၀င္႐ိုးမ်ားကို တစ္တန္းခ်င္း စစ္သည့္ ကတၲားမ်ားျဖင့္ ခ်ိန္တြယ္ စစ္ေဆးလ်က္ ရႇိေၾကာင္း သတင္းရရႇိသည္။
''သံလြင္တံတား ျဖတ္သန္းခ က ၁၂ ဘီး တစ္စီးဆိုရင္ က်ပ္ ၂၀၀၀၀ ၀န္းက်င္ေလာက္ပဲ ကုန္က်ေတာ့တယ္။ လမ္းတံတားေၾကး ေကာက္ခံမႈ ေလ်ာ့နည္းလာတာဟာ ကုန္ေစ်းႏႈန္း ႐ိုက္ခတ္မႈကို သက္ေရာက္ျခင္း မရႇိႏိုင္ေတာ့ဘူးေပါ့။ တံတားကို ျဖတ္သန္းတဲ့ ေနရာမႇာလည္း သတ္မႇတ္ စံခ်ိန္စံညႊန္းနဲ႔အညီ ကုန္ပစၥည္းကို တင္ေဆာင္ၿပီး ျဖတ္သန္းရတာပါ။ အခုလို လမ္းတံတားေၾကး ေလ်ာ့နည္းေကာက္ခံေနတာကိုေတာ့ ႀကိဳဆိုရမႇာ ျဖစ္ပါတယ္''ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးႏႇင့္ ခ်ိတ္ဆက္ ေမာင္းႏႇင္ေနသည့္ ၿမိဳ႕ခံ ကုန္တင္ယာဥ္ေမာင္း တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ယခုအခါ သံလြင္တံတား (ဘားအံ)တြင္ ျဖတ္သန္းေမာင္းႏႇင္မည့္ ကုန္တင္ယာဥ္ႀကီးမ်ား၏ ၀င္႐ိုးအလိုက္ တင္ေဆာင္ရမည့္ ကုန္အေလးခ်ိန္မ်ားကို ကတၲားျဖင့္ ခ်ိန္တြယ္ စစ္ေဆးလ်က္ရႇိၿပီး သတ္မႇတ္အေလးခ်ိန္ထက္ ပိုမိုတင္ေဆာင္သည့္ ကုန္ တင္ယာဥ္မ်ားကုိ အေလးခ်ိန္ တစ္တန္လ်င္ က်ပ္ ၃၀၀ ဒဏ္ေၾကး ေပးေဆာင္ရမည္ ျဖစ္ကာ လက္ရႇိ ကုန္တင္ယာဥ္ႀကီးမ်ားကို ကုန္အေလးခ်ိန္ တန္ ၂၅ အထိ ျဖတ္သန္းခြင့္ ျပဳထားေၾကာင္း သိရႇိရသည္။
''ကုန္တင္ယာဥ္ေတြ အေနနဲ႔ သတ္မႇတ္ ကုန္အေလးခ်ိန္ကိုသာ တင္ေဆာင္ရတဲ့အတြက္ တန္ဆာခ ကေတာ့ အနည္းအက်ဥ္း အေျပာင္းအလဲေတာ့ ျဖစ္ေပၚလာတာေပါ့။ လမ္းတံတားေၾကးေတြက အခုေနာက္ပိုင္း ထက္၀က္ေက်ာ္ေက်ာ္ က်ဆင္းလာတဲ့ အတြက္ တန္ဆာခကိုလည္း ခုသာ ခံသာရႇိေအာင္ ေလ်ာ့ေပါ့ ေကာက္ခံရမႇာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ ကုန္ေစ်းႏႈန္းအေပၚ ႐ိုက္ခတ္မႈလည္း သက္သာႏိုင္မႇာပါ''ဟု ၿမိဳ႕ခံကုန္သည္တစ္ဦး ကေျပာပါသည္။
အေ၀းေျပး ကုန္တင္ယာဥ္မ်ားအား အာဆီယံ စံခ်ိန္စံညႊန္းႏႇင့္အညီ ကုန္တင္ေဆာင္ျခင္း အစီအစဥ္ကို စက္တင္ဘာလ ဒုတိယအပတ္မႇ စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရႇိၿပီး သံလြင္တံတား(ဘားအံ) တြင္ ၀င္႐ိုးေလးတန္းပါ ၁၂ ဘီး ကားတစ္စီးလ်င္ ယာဥ္ႏႇင့္ကုန္စုစုေပါင္း အေလးခ်ိန္ ၂၅ တန္အထိသာ ျဖတ္သန္းခြင့္ ျပဳထားေၾကာင္း သိရႇိရသည္။
ဒီတံတားကေန စျပီးေတာ့ျမ၀တီအ ထိ လမ္းေတြကို ေအေကကလုပ္စားေနတ ာ ၂နွစ္နီးပါးရွိေ နပါျပီ
ေကာက္လိုက္တဲ့ပိ ုက္ဆံဆိုတာလည္းေသာက္ေသာက္လဲ လမ္းတံတားက်ေတာ့ မျပင္ေပးဘူးေအေကေရ မင္းတို.မွမျကီးပြါးရင္ ျကီးပြါးမဲ့သူ မရွိေတာ့ဘူး
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment