Monday, 24 October 2011
ပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ စီးနင္းေနၾကသည့္ လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ တရား၀င္မႇတ္ပံုတင္ကာ စီးနင္းေနသည့္ယာဥ္ပုိင္ရႇင္မ်ား အခက္အခဲ ၾကံဳေနရသည္ဟု သတင္းရရႇိသည္။ယခုအခါ လိုင္စင္မဲ့ကားမ်ားႏႇင့္ စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္မ်ားကို စိစစ္ရာတြင္ တရား၀င္မႇတ္ပံုတင္ထားသည့္ ကားမ်ားကိုပါ အႀကိမ္ႀကိမ္ တားဆီးစစ္ေဆးေနသည့္အတြက္ ယာဥ္ပိုင္ရႇင္မ်ားမ်ားစြာ စိတ္အေႏႇာင့္ အယႇက္ႀကံဳရေၾကာင္း သိရသည္။
''ဓမၼေစတီလမ္းကေန တာေမြအ၀ိုင္းထိပ္ကုိသြားတာ ေန႔တုိင္းနီးပါး လမ္းမႇာႏႇစ္ခါတားၿပီး အစစ္ခံေနရတဲ့အတြက္ စိတ္အေႏႇာင့္အယႇက္ ျဖစ္ရတယ္။ ဒါေတာင္ ဓမၼေစတီလမ္းကေန တာေမြအ၀ိုင္းထိပ္အထိပဲ ရႇိေသးတယ္။ ခရီးေ၀းသြားရတဲ့သူေတြဆို တစ္ရက္ ဘယ္ႏႇစ္ႀကိမ္ အစစ္ခံၿပီးမႇ လိုရာေရာက္မလဲစဥ္းစား ၾကည့္ရင္သိႏိုင္တယ္။ လိုင္စင္မဲ့ကားေတြေၾကာင့္ပါ။ လိုင္စင္မဲ့ကားေတြကလည္း ၄ဂ၊ ၅ဂ၊ ၆ဂ နံပါတ္ေတြအထိ တပ္ၿပီး စီးေနၾကေတာ့ အဲဒီနံပါတ္နဲ႔ ကားအေကာင္းစီးမိတာနဲ႔ေရာၿပီး အစစ္ခံေနရတာ။ ရန္ကုန္မႇာလိုင္စင္မဲ့ကားကလည္း အစီးေရေထာင္နဲ႔ခ်ီရႇိေနတယ္ေလ။ လိုင္စင္မဲ့ကားေၾကာင့္ တရား၀င္ ကားသမားေတြပါ အခက္အခဲျဖစ္ၾကရတာပါ'' ဟု ယာဥ္ပုိင္ရႇင္တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
ပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးဟုဆိုရာတြင္ အခ်ဳိ႕မႇာ လုိင္စင္မဲ့ယာဥ္အား ညဘက္တြင္မႇ နံပါတ္အတုတပ္ကာ စီးနင္းသကဲ့သို႔ အခ်ဳိ႕မႇာ လမ္းေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ နံပါတ္၊ ၀ႇီးတက္ရရႇိထားၿပီး တရား၀င္ကားသဖြယ္ စီးနင္းေနသူမ်ားအပါအ၀င္ ပံုစံမ်ဳိးစံုျဖင့္ စီးနင္းၾကျခင္းျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
အခု ကားေဟာင္းကအစီးေရ တစ္ေသာင္းေက်ာ္အထိ အပ္ၿပီးၿပီ။ အဲဒီမႇာအရင္က လမ္းေပၚထြက္ေမာင္းတဲ့ကားက အစီး ၅၀၀၀ ပါတယ္ဆိုရင္ အဲဒီအစီးေရလမ္းေပၚမႇာ ေလ်ာ့သြားရမႇာေလ။ အခုက ပိုေတာင္ မ်ားေနသလိုျဖစ္ေနတယ္။ ၄ဂ၊ ၅ဂ၊ ၆ဂ နံပါတ္ေတြ ပိုမ်ားသလိုပဲ။ without ကားေတြကို နံပါတ္အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ စီးေနၾကပံုရတယ္
''နံပါတ္ရမယ္၊ ၀ႇီးတက္ရမယ္၊ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ အစစ္ခံႏိုင္တဲ့အထိဆိုရင္ က်ပ္သိန္း ၄၀၊ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ အစစ္မခံႏိုင္တာက က်ပ္သိန္း ၃၀၊ အဲဒီနည္းနဲ႔ နံပါတ္၊ ၀ႇီးတက္ ရယူၿပီး စီးၾကတဲ့သူေတြရႇိတယ္လို႔ ၾကားသိထားတာ ၾကာပါၿပီ။ အခုေနာက္ပိုင္း အနိမ့္ကားေတြအေနနဲ႔ အဲဒီလိုပံုစံနဲ႔စီးတာ သိပ္မကိုက္လို႔ အျမင့္ကားေတြကိုပဲ အဲဒီလိုလမ္းေၾကာင္းခင္းၿပီး စီးၾကတာမ်ားတယ္'' ဟု ကားေစ်းကြက္အတြင္းမႇ ၀ယ္ေရာင္းတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ကားေဟာင္းမ်ား အစီးေရေသာင္းႏႇင့္ခ်ီ အပ္ႏႇံၿပီးစီးသည့္တုိင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လမ္းမ်ားေပၚတြင္ ကားမ်ား ပို၍ပင္မ်ားျပားလာသည့္ အေနအထားၾကံဳေနရေၾကာင္း၊ လိုင္စင္မဲ့ကားမ်ားအား ပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ စီးနင္းေနၾကသည့္ အတြက္ ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္းလည္း သံုးသပ္ၾကသည္။
''အခု ကားေဟာင္းကအစီးေရ တစ္ေသာင္းေက်ာ္အထိ အပ္ၿပီးၿပီ။ အဲဒီမႇာ အရင္ကလမ္းေပၚ ထြက္ေမာင္းတဲ့ကားက အစီး ၅၀၀၀ ပါတယ္ဆိုရင္ အဲဒီအစီးေရ လမ္းေပၚမႇာ ေလ်ာ့သြားရမႇာေလ။ အခုက ပိုေတာင္မ်ားေနသလို ျဖစ္ေနတယ္။ ၄ဂ၊ ၅ဂ၊ ၆ဂ နံပါတ္ေတြ ပိုမ်ားသလိုပဲ။ Without ကားေတြကို နံပါတ္အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ စီးေနၾကပံုရတယ္'' ဟု လုပ္ငန္းရႇင္တစ္ဦးကလည္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ားဖမ္းဆီးရမိမႈ ႏႇင့္ပတ္သက္၍လည္းရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန ျပည္သူတစ္ဦးက ''ေျမာက္ဒဂံုမႇာ လုိင္စင္မဲ့ကားတစ္စီး ဖမ္းမိတယ္။ အဲဒီရက္က တိုင္းမႇာတာ၀န္က်ေနသူေတြကုိယ္တိုင္ ပါ၀င္ဖမ္းဆီးၿပီး ေျမာက္ဒဂံုကုိ လႊဲေပးၿပီး အမႈဖြင့္တာပါ။ေနာက္ပုိင္းအမႈကို စံုစမ္းၾကည့္ေတာ့ ပုိင္ရႇင္မဲ့ပံုစံျဖစ္ေနတယ္။ လမ္းေဘးမႇာရပ္ထားလို႔ ဖမ္းမိတဲ့ပံုစံမ်ဳိးျဖစ္သြားတယ္လို႔ သိရတယ္။ ပုိင္ရႇင္မရႇိဘဲကားက ေရာက္လာပါ့မလား။ တခ်ဳိ႕ကလည္း လိုင္စင္မဲ့ ကားကို တရား၀င္ပံုစံ စီးနင္းခြင့္ရေအာင္ လမ္းေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ နံပါတ္၊ ၀ႇီးတက္ရေအာင္ လုပ္စီးၾကတယ္။ ဆိုလိုခ်င္တာက လိုင္စင္မဲ့ကားစီးတဲ့သူေတြနဲ႔ ေရာင္းတဲ့သူေတြရဲ႕ေနာက္ကြယ္မႇာ ပါ၀င္ ပတ္သက္ႏိုင္တာတစ္ခုခုရႇိေနလို႔ လုပ္ရဲ၊ စီးရဲ ၾကတာလို႔ သံုးသပ္လို႔ရပါတယ္။ ဒီေန႔ေခတ္မႇာ သာမန္လူအေနနဲ႔ လိုင္စင္မဲ့ကား စီးရဲပါ့မလား၊ ဖမ္းမိရင္ေရာ ပိုင္ရႇင္မဲ့ျဖစ္သြားပါ့မလား။ အခ်ဳပ္ေျပာရရင္ေတာ့ လိုင္စင္မဲ့ကားေတြ လမ္းေပၚပိုမ်ားလာတာ ဘယ္တာကထြက္သလဲ စဥ္းစား ၾကည့္ရင္သိႏိုင္ပါတယ္'' ဟု ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
Credit http://www.news-eleven.com
0 comments:
Post a Comment