+လာေရာက္ၾကသူမ်ားအားလုံး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ပါေစ

+ရင္းႏွီးခ်စ္ၾကည္စြာျဖင့္

+မင္းစိုးစံ(အေဝးေရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး)

+ရွင္မဟာသီလဝံသ ၏ ကဗ်ာ

+ငါသာငါထက္ မာန္မတက္ႏွင့္

+အထက္ေနမင္း ေလးကြၽန္းခ်ဥ္းလည္း

+မလင္းတိမ္တိုက္ တစ္ကြၽန္းမိုက္၏

+ႏိႈင္းလိုက္သည္သာ ဤအရာကို

+ပညာရွိက သတိရလိ႔မ္။

+(ရွင္မဟာသီလဝံသ)

Monday, November 16, 2009

သူယုံၾကည္ရာ VOA Burmese.com

ကာတြန္းဆရာ ဟန္ေလးရဲ့ ယုံၾကည္ခ်က္


က်ေနာ္ယုံၾကည္တာက ကာတြန္းဟာလူမႈအသိုင္းအဝိုင္းတခုေျပာင္းလဲမသြားတာ ေတာင္မွ
သမိုင္းကို သူ တင္က်န္ေစတယ္ဆိုတဲ့ယုံၾကည္ခ်က္ရယ္ အဲဒီခံယူခ်က္ရယ္ ရွိတယ္။
ဒီကမၻာႀကီးေျပာင္းလဲသြားေအာင္လို႔ ဖန္တီးႏိုင္မယ္ သူ သမိုင္းေတြ က်န္ရစ္ခဲ့ရေအာင္ ဒါ လူ႔အသိုင္း
အဝိုင္းကို တခုခုထိန္းညွိေပးတယ္လို႔ က်ေနာ္ယုံၾကည္တယ္ေလ။
ဒီကမၻာႀကီးကိုလႊမ္းျခံဳၿပီးေတာ့ အဲဒီ သမိုင္းေတြ အႏုပညာအေငြ႔အသက္ေတြဟာ လူ မႈတခုကို ေျပာင္းလဲေစတယ္လို႔က်ေနာ္ယုံၾကည္တယ္ေလ။
ဘဝအစ,ကာတြန္းကပဲေလ၊ အဲဒါအဲလိုေျပာရေအာင္လဲ ကေလးဘဝနဲ႔ကာတြန္း ကာတြန္းနဲ႔လြတ္သြား
တဲ့ကေလး မရွိဘူးေပါ့ေနာ္။
ကာတြန္းနဲ႔လြတ္သြားတဲ့ကေလးမရွိသလို ႀကီးလာေတာ့ အဲဒီကာတြန္းရဲ့အေငြ႔အသက္ ေတြပါလာ
တယ္လို႔ က်ေနာ္ထင္တယ္၊ အဲဒီလိုလႊမ္းမိုးမႈေအာက္ရွိေနတယ္လို႔ ေတြးမိ တယ္။
အဲဒီ က်ေနာ္ဆြဲေနတဲ့ အခုေလာေလာဆယ္ေပါ့ေလ က်ေနာ့ရပ္တည္ေရးအတြက္ရယ္ က်ေနာ့
ဝါသနာ က်ေနာ့ ခံယူခ်က္အရ,ကေတာ့ မ်ားေသာအားျဖင့္ ႏိုင္ငံေရးကာတြန္း ေရးျဖစ္သြားတာေပါ့။
ႏိုင္ငံေရးဘက္ကို စိတ္ပါသြားတာလဲျဖစ္ႏိုင္တယ္၊ႏိုင္ငံေရးစိတ္ဝင္စားလို႔လဲ အဲဒီ ႏိုင္ငံ ေရးကာတြန္းေရးျဖစ္လာတာေပါ့၊ ဒီလိုေရးျဖစ္ေအာင္ ဒီ က်ေနာ္တို႔ရဲ့အေျခအေနက တြန္းပို႔လာ
တာကိုး။
ဒီေန႔မ်က္ေမွာက္ျဖစ္ေနတဲ့ အဲဒီသတင္းကိုျပန္ေဖၚျပေပးတာ၊ အဲဒီ ဒီေန႔ဘာသတင္းေတြ
Hot ေနသလဲ? ဘာေတြသတင္းထူးေနသလဲ? ဆိုတာ။

အဲဒါကိုျခံဳၿပီးအဲဒီကာတြန္းက ေနၿပီးေတာ့ ေဖၚျပရ,တဲ့သေဘာမ်ိဳးျဖစ္ေနတယ္ေလ။
အဲဒီ အခု က်ေနာ္တို႔ငယ္ငယ္တုန္းက ဦးဗကေလးတို႔၊ ဦးေရႊကေလးတို႔၊ ဦးဘဂ်မ္းတို႔ ေရးခဲ့တဲ့
ကာတြန္းေတြဟာ သူ႔ေခတ္သူ႔အခါကို က်ေနာ္တို႔ျပန္ၿပီးေမွ်ာ္ၾကည့္ရင္ အဲဒီ ေခတ္တုန္းက ဘယ္လိုျဖစ္ေနသလဲဆိုလုိ႔ရွိရင္ အခုက်ေနာ္တို႔ တတ္အပ္ျမင္ေနသလိုပဲ ေလ။
က်ေနာ္တို႔လဲ ေနာင္တခ်ိန္ခ်ိန္က်ရင္ ဒီကာတြန္းက ျမန္မာျပည္ဘာျဖစ္သြားသလဲဆိုတာ
ေဖၚျပေနသလိုေပါ့၊ အခုလဲက်ေနာတို႔ဒီေန႔ဒီအခ်ိန္ခါ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ ကာတြန္းတ ခုကို တိုင္းျပည္ရဲ့
အေျခအေန အဲဒီေဒသ ဒါမွမဟုတ္ အခ်က္အလက္တခုခုကို ေဖၚျပေန တယ္လို႔ က်ေနာ္
ထင္တယ္ေလ။
အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ့စိတ္ထဲဘယ္လိုခံစားေနရ,သလဲဆိုရင္ အဲဒီ အစိုးရရဲ့ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့
ကေမာက္ကမ,ကို ကာတြန္းဆရာအေနနဲ႔ ေရးလိုက္တဲ့ကာတြန္းဟာ က်န္တဲ့ ပရိႆတ္ကိုလည္း
သူက မွ်ေဝတယ္။
အဲဒီေတာ့ က်ေနာ့ခံယူခ်က္တခုက ႏိုင္ငံေရးကာတြန္း ေရးတဲ့လူတေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုျမင္
သလဲဆိုေတာ့ သူမ်ားရဲ့ခံစားခ်က္ သူမ်ားရဲ့အျမင္ သူမ်ားရဲ့အယူအဆ,ကို သူက ငွါးေရးလိုက္တာ၊ ယူေရးလိုက္တာ၊ ယူၿပီးေတာ့ ခံစားၿပီးေတာ့ ျပန္ေပးလိုက္တဲ့ သေဘာလို႔ က်ေနာ္ျမင္တယ္။
က်ေနာ့ကိုယ္က်ေနာ္ အဲဒီလိုျမင္တယ္ေလ။
အခုက်ေနာ္ ျပည္သူေတြခံစားေနရတဲ့ ခံစားခ်က္ကို ကာတြန္းယူၿပီးေတာ့မွ်ေဝတယ္။
ျပည္သူေတြကလဲ အဲဒီ သူတို႔ခံစားေနရတဲ့ အရာေတြ ဒီကာတြန္းကိုၾကည့္ၿပီးေတာ့ ေပ်ာ္ရင္လဲ
ေပ်ာ္ေနမယ္ ပီတိျဖစ္ရင္လဲျဖစ္မယ္ ဒါမွမဟုတ္ တခုခုခံစားရင္လဲ ခံစားေနမယ္။
ခံစားခ်က္တခုခုကိုေတာ့ အဲဒီကာတြန္းဆရာက ေပးလိုက္တယ္လို႔ က်ေနာ္ထင္တယ္။
ဒါေၾကာင့္လူ႔အသိုင္းအဝိုင္းတခုကို သူ ေျပာင္းလဲေစတယ္လို႔ က်ေနာ္ျမင္တယ္ေလ။
အဲဒီလိုမ်ိဳး ျပည္သူလူထုရဲ့ ခံစားေနရတဲ့အရာကို ကာတြန္းဆရာက သ႐ုပ္ေဖၚေပးလိုက္ တယ္ အဲဒါကိုျပည္သူေတြျမင္ရင္ စိတ္ထဲေတာ့တမ်ိဳးတဖုံ ေျပာင္းလဲသြားမယ္လို႔ က်ေနာ္ယုံၾကည္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္လူ႔အသိုင္းအဝိုင္းတခု ေျပာင္းလြဲေပးတယ္လို႔ က်ေနာ္ ယုံၾကည္တယ္ေလ။

VOA ဗမာပိုင္းအစီစဥ္ကေန ကာတြန္းဆရာ ဟန္ေလး ေျပာသြားတာေတြကို နားေထာင္ၿပီး
ျပန္ေရးထားတာပါ။
မင္းစိုးစံ
(အေဝးေရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး)

0 comments:

Post a Comment