+လာေရာက္ၾကသူမ်ားအားလုံး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ပါေစ

+ရင္းႏွီးခ်စ္ၾကည္စြာျဖင့္

+မင္းစိုးစံ(အေဝးေရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး)

+ရွင္မဟာသီလဝံသ ၏ ကဗ်ာ

+ငါသာငါထက္ မာန္မတက္ႏွင့္

+အထက္ေနမင္း ေလးကြၽန္းခ်ဥ္းလည္း

+မလင္းတိမ္တိုက္ တစ္ကြၽန္းမိုက္၏

+ႏိႈင္းလိုက္သည္သာ ဤအရာကို

+ပညာရွိက သတိရလိ႔မ္။

+(ရွင္မဟာသီလဝံသ)

Saturday, October 22, 2011

ရန္ကုန္ -ဒလဆက္သြယ္သည့္ ေကာင္းကင္တံတား (Sky Bridge) (သို႔မဟုတ္) ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းတစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္ ကိုရီးယားကုမၸဏီ စိတ္၀င္စား

ရန္ကုန္ -ဒလဆက္သြယ္သည့္ ေကာင္းကင္တံတား

(Sky Bridge) (သို႔မဟုတ္)

ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းတစ္ခု

တည္ေဆာက္ရန္ ကိုရီးယားကုမၸဏီ စိတ္၀င္စား

Sunday, 23 October 2011

ရန္ကုန္ျမစ္ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္ -ဒလဆက္သြယ္သည့္ ေကာင္းကင္တံတား (Sky Bridge) (သို႔မဟုတ္) ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းတစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္ စိတ္၀င္စားသည္ဟု ကိုရီးယားကုမၸဏီ တစ္ခုက ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ ႏွင့္ လာေရာက္ ေဆြးေႏြးမႈျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ကိုရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက အထက္ပါ ပံုစံႏွစ္ခုထဲမွ တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ခ်င္သည္ဟု ေအာက္တိုဘာလ ဒုတိယပတ္အတြင္းက လာေရာက္ ေဆြးေႏြးခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ကုမၸဏီ အေနျဖင့္ ျပဳလုပ္မည့္ ေျမေနရာမ်ားကို ကြင္းဆင္းစစ္ေဆး ၾကည့္႐ႈခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

“ကိုရီးယားကုမၸဏီကေတာ့ သူတို႔က ဒီကအေျခအေနကို ေလ့လာၿပီး ကားသြားလို႔ရတဲ့ ေကာင္းကင္ တံတား ဒါမွမဟုတ္ ေရေအာက္ဥမင္ လိႈဏ္ေခါင္းလုပ္ၿပီး သမၺာန္ေတြ သြားလို႔ရေအာင္ လုပ္္ခ်င္တယ္လို႔ ေျပာသြားပါတယ္။ သူတို႔ကလုပ္ခ်င္တယ္လို႔ပဲ ေျပာေသးတာပါ။ အတိအက် လုပ္မယ္လို႔ေတာ့ မေျပာေသး ပါဘူး။ ေျမေနရာကုိေတာ့ သူတို႔ ကြင္းဆင္းၾကည့္ၿပီးပါၿပီ။ ဒါကသူတို႔ ဘက္က လုပ္ခဲ့တဲ့ အပိုင္းေပါ့။ စည္ပင္ဘက္ကေတာ့ ဒီလိုလုပ္မယ့္ အစီအစဥ္ကို သူတို႔နဲ႔အတိအက် ျပန္ေဆြးေႏြး သြားရဦးမွာပါ။ လုပ္တာေတာ့ လုပ္လို႔ ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဟိုဘက္က ခိုင္မာလားဆိုတာကိုေတာ့ ျပန္စိစစ္ရဦးမွာပါ”ဟု ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ လမ္းႏွင့္တံတားဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။

ရန္ကုန္ျမစ္ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ ေကာင္းကင္တံတား (Sky Bridge) တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ တံတား၏ခ်ဥ္းကပ္လမ္းမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ေနရာ အက်ယ္အ၀န္း မ်ားမ်ား ယူရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အမွန္တကယ္ တည္ေဆာက္ျဖစ္လွ်င္လည္း ၿမိဳ႕တြင္းဧရိယာမ်ား အတြင္းရွိ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအံုမ်ားအား လြတ္ကင္းေအာင္ တည္ေဆာက္ရမည့္ အေျခအေနရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။ ေရေအာက္ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း တည္ေဆာက္ရန္ အတြက္မူ ေလ၀င္ေလထြက္ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္မီး ၂၄ နာရီရရွိရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ လိုဏ္ေခါင္းအတြင္း သြားလာသည့္အခ်ိန္တြင္ အေရးေပၚ အေျခအေနမ်ား ရွိလာသည့္အခါ မည္သို႔လုပ္မည္နည္း စေသာ အခ်က္အလက္မ်ားကို ထည့္သြင္း ဆံုးျဖတ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး လံုျခံဳေရးပိုင္းဆိုင္ရာ မ်ားကိုလည္း ထည့္သြင္းရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

“ဒလဘက္ကမ္းကို အခုထက္ ပိုၿပီး ဖြံ႕ၿဖိဳးေစခ်င္တဲ့အတြက္ ဒီလိုလုပ္ဖို႔ ေဆြးေႏြးသြားတာပါ။ အဲဒီ အတြက္လည္း MoU ထိုးရဦးမွာပါ။ နည္းနည္းေတာ့ ၾကာဦးမွာပါ။ တကယ္ လုပ္ျဖစ္မယ္ဆိုရင္လည္း ေကာင္းကင္တံတား ေဆာက္ဖို႔ကေတာ့ နည္းပညာ နည္းနည္းပိုျမင့္တယ္။ ဥမင္လိုဏ္ေခါင္းကေတာ့ အရင္ကတည္းက ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ တည္ေဆာက္ဖူးခဲ့ၿပီဆိုေတာ့ အခက္အခဲေတာ့ အမ်ားႀကီး မရွိပါဘူး”ဟု အဆိုပါ တာ၀န္ရွိသူက ဆက္လက္ေျပာျပခဲ့သည္။

ယခင္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ လမ္းမေတာ္၊ ကိုင္္းတန္း၊ ဗားကရာ စသည့္ ကမ္းနားမ်ားႏွင့္ ဒလဘက္ျခမ္း ကိုဆက္သြယ္ရန္ ေကာင္းကင္တံတားမ်ား ထိုးမည့္အစီအစဥ္ကို ေဆြးေႏြးခဲ့ ဖူးေသာ္လည္း အဆင္မေျပခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။


Source News from http://www.news-eleven.com

သတင္းကလည္း ကိုးရီးယားႏွစ္ႏိုင္ငံ ေပါင္းသြားသလိုပဲ။

0 comments:

Post a Comment