+လာေရာက္ၾကသူမ်ားအားလုံး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ပါေစ

+ရင္းႏွီးခ်စ္ၾကည္စြာျဖင့္

+မင္းစိုးစံ(အေဝးေရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး)

+ရွင္မဟာသီလဝံသ ၏ ကဗ်ာ

+ငါသာငါထက္ မာန္မတက္ႏွင့္

+အထက္ေနမင္း ေလးကြၽန္းခ်ဥ္းလည္း

+မလင္းတိမ္တိုက္ တစ္ကြၽန္းမိုက္၏

+ႏိႈင္းလိုက္သည္သာ ဤအရာကို

+ပညာရွိက သတိရလိ႔မ္။

+(ရွင္မဟာသီလဝံသ)

Saturday, October 22, 2011

နတ္ဆိုးကိုးကြယ္သူ နတ္ဆိုးျပဳစားမႈ ခံရျခင္း

Source Photo from http://www.google.com/images

နတ္ဆိုးကိုးကြယ္သူ နတ္ဆိုးျပဳစားမႈ ခံရျခင္း
(မင္းစိုးစံ)

နတ္ဆိုတာကို မယုံၾကည္သလို အခ့်ိဳလည္း ယုံၾကည္လြန္းအားႀကီးလွပါတယ္၊ အခ့်ိဳက်ေတာ့ မယုံတ၀က္ယုံတ ၀က္၊ နတ္ဆိုတာက ကယ္တင္ရွင္လို႔နားလည္ပါတယ္၊ ကာကြယ္တယ္ ေစာင့္ေရွာက္တယ္၊အားကိုးရတယ္ေပါ့ ေနာ၊ သာမာန္လူသားေတြထက္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္တယ္ စသည္ျဖင့္ေပါ့ေလ။

ယုံၾကည္သူေတြက ကိုယ္ေစာင့္နတ္ အိမ္ေစာင့္နတ္ ရြာေစာင့္နတ္ ေတာေစာင့္နတ္ ေတာင္ေစာင့္နတ္ ေခ်ာင္း ေစာင့္နတ္ သစ္ပင္ေစာင့္နတ္ စသည္အားျဖင့္ရွိတယ္ေပါ့ဗ်ာ၊ ကိုယ္ေစာင့္နတ္ဆိုတာက ကိုယ့္ကိုေစာင့္ေရွာက္ တဲ့နတ္လို႔ ယုံၾကည္ၾကတဲ့သူေတြက မေကာင္းမႈကိုမလုပ္နဲ႔ေနာ္ ကိုယ္ေစာင့္နတ္က ကိုယ့္ဆီကခြါသြားလ်င္ ဒုကၡေရာက္သြားမယ္၊ အိမ္ေစာင့္နတ္ဆိုလ်င္လည္း အိမ္ကိုသန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းထားရမယ္၊ မဂၤလာမရွိတဲ့စကား၊ ၾကက္သေရမရွိတဲ့စကားေတြမေျပာရဘူး၊ျမည္တြံေတာက္တီး မလုပ္ရဘူး။

ရြာေစာင့္နတ္ကို ယုံၾကည္သူေတြက်ျပန္ေတာ့ ရြာထဲမွာေနာ္ ကာလသမီးကာလသားေတြ မဂၤလာမေဆာင္ရ ေသးပဲနဲ႔ ဟို၀ွာမျပဳၾကနဲ႔၊ အိမ္ေထာင္က်ၿပီးသူေတြလည္း မေလာ္မာၾကနဲ႔၊ ခရီးေ၀းသြားလ်င္ ရြာေစာင့္နတ္ကို ဦးတိုက္ၿပီးမွ သြားၾကေနာ္။

ေတာလိုက္သြားလ်င္ အေပါ့အပါးသြားလ်င္ ပစၥလကၡတ္မသြားနဲ႔၊ ေတာေစာင့္နတ္ကို တိုင္တည္ၿပီးမွသြား၊ ေတာ ေကာင္ဆိုလ်င္လည္း ေတြ႔ကရာအေကာင္ေတြကိုေလွ်ာက္မပစ္နဲ႔၊ သမင္ဆိုလ်င္ သမင္၊ ၀က္ဆိုလ်င္၀က္၊ ေခ် ဆိုလ်င္ေခ်၊ ေမ်ာက္ဆိုလ်င္ေမ်ာက္ အထီးျဖင့္အထီး အမျဖင့္အမ အဲဒီလိုဆုံးျဖတ္ၿပီးမွ် ေတာလိုက္ထြက္ၾက။

ေခ်ာင္းဆုိလ်င္လည္း ေခ်ာင္းဖ်ားမွာ နတ္စင္ရွိတယ္ အဲဒီနတ္စင္ရဲ့အထက္ကေနၿပီး ေရမခ်ိဳးၾကနဲ႔၊ အ၀တ္မ ေလွ်ာ္နဲ႔။ သစ္ပင္ဆိုလ်င္လည္း ေတြ႔ကရာျမင္ကရာအပင္ေတြ မခုတ္နဲ႔၊ အပင္ႀကီးေတြ အရြယ္မေရာက္ေသးတဲ့ သစ္ႏုေတြမခုတ္နဲ႔၊ အဲဒီလိုကို ထိန္းသိမ္းၾကတာ။

အဲဒီလိုထိန္းသိမ္းလာခဲ့လို႔လည္း သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ေတြ ထိခိုက္မႈနည္းပါးသလို ေရာဂါဆန္းေတြ လူမႈေရး ျပႆနာေတြ သဘာ၀ေဘးဆိုးေတြ အခုလိုေပါေပါမ်ားမ်ား မျဖစ္ခဲ့တာလို႔ပဲ ယူဆမိပါတယ္၊ အခုေခတ္ကေတာ့ သိေတာ္မူၾကတဲ့အတိုင္းပါပဲ သစ္ပင္လား အပင္ႀကီး အပင္ေသး ေရြးဘို႔မေျပာနဲ႔ ဘီးစပ္ပင္ေတာင္ မေရွာင္ဘူး၊ ရွိသမွ်အပင္ခုတ္႐ုံမွ်မက အျမစ္ပါလွန္ပစ္ၾကတာ။

ေတာင္ဆိုလ်င္လည္း တလုံးၿပီးတလုံးၿဖိဳခ် ေခ်ာင္းေလာက္ကေတာ့လာမေျပာနဲ႔ ျမစ္ေတာင္ မေနရဘူး၊ အ ေကာင္အေလာင္ဆိုလ်င္လည္း ဘာညာကြိကြ အထီးအမေတြလာမေျပာနဲ႔ အိမ္ေျမွာင္ေတာင္ခ်မ္းသာေပးတာမ
ဟုတ္ဘူး။

အပ်ိဳလူပ်ိဳေတြလား သူတို႔ လည္း သူတို႔အထာနဲ႔သူတို႔ေပါ့ေလ၊ အိမ္ေထာင္သည္ က်ျပန္ေတာ့ သူ႔ဇယား နဲ႔သူ ေရမ်ားလ်င္မ်ားသလိုေပါ့၊ ကဲဗ်ာ က်ဳပ္ေရးမယ့္ နတ္ဆိုးဆိုတာေပ်ာက္ေတာ့မေလာက္ ျဖစ္သြားၿပီလား
မသိ၊ မေပ်ာက္ပါဘူး အေကာင္းေတြေပ်ာက္ကုန္တဲ့ေနာက္ အဆိုးေတြေရာက္လာေတာ့တာေပါ့၊ ဟုတ္စ။

လူေတြက မထိန္းႏိုင္မသိမ္းႏိုင္ၾကေတာ့တဲ့ေနာက္ နတ္ေကာင္းနတ္ျမတ္ေတြ မေနႏိုင္ၾကေတာ့ဘူးေလ အဲဒီ ေတာ့နတ္ဆိုးေတြ ေနရာယူၾကေတာ့တာေပါ့၊ အဲဒီလိုနတ္ဆိုးေတြေနရာယူလာတဲ့အခါက်ေတာ့ လူေတြ
လည္း အစားဆင္းရဲအေနဆင္းရဲ ျဖစ္ၾကရေတာ့တာေပါ့ဗ်ာ။

အေမရိကန္ စကားပုံတခုၾကားဘူးတယ္ဗ် ဆင္းရဲသူႏွင့္ ခ်မ္းသာသူေပါင္းလ်င္ ဆင္းရဲသူသာ နစ္နာရ၏ တဲ့။
အဲဒီလို အေနဆင္းရဲ အစားဆင္းရဲလာေတာ့ အတတ္ပညာလည္းဆင္းရဲ က်င့္၀တ္သိကၡာေတြလည္းဆင္းရဲ သည္ထက္ဆင္းရဲလာလိုက္ၾကတာ ေပါ ေခ်ာင္ ေတြကိုလိုက္ၾကရေရာ။

Source Photo from http://ww.bbcburmese.com/images

အဲဒီမွာတင္ ေပါေပါမ်ားမ်ားနဲ႔ ေစ်းခ်ိဳခ်ိဳေတြထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်တဲ့ ႏိုင္ငံႀကီးနဲ႔ခ်ိတ္ဆက္မိၿပီး အမ်ိဳးသမီးေတြ
လည္း သူတို႔ကို အလိုမတူပဲ ကိုယ္၀န္ေဆာင္ေပးရ၊ အမ်ိဳးသားဆိုလ်င္လည္း နားရင္းအအုပ္ခံရ၊ မႏၱေလးဆို သူတို႔ၿမိ့ဳကို ျဖစ္လို႔။

အဲဒါ က်ဳပ္တို႔ဆီက သစ္ပင္ေတြ ေတာေတာင္ေတြ ေျမေပၚေျမေအာက္ ေရေပၚေရေအာက္က ရွိရွိသမွ် သက္ရွိ သက္မဲ့ အရာ၀တၳဳအားလုံးကို သိမ္းႀကံဳးယူငင္ၿပီး က်ဳပ္တို႔အမ်ိဳးကို သမ,ေနတာ။

အဲဒီေတာ့ နတ္ဆိုးကိုးကြယ္သူေတြေၾကာင့္ က်ဳပ္တို႔အားလုံး နတ္ဆိုးျပဳစားတာခံရတာေပါ့ဗ်ာ၊
ကဲနတ္ဆိုးရန္က လြတ္ဘို႔ ဘာလိုအပ္တယ္လို႔ ထင္ပါသလဲ၊ ဘာလုပ္သင့္ပါသလဲ၊ ဘယ္သူတရားခံလဲ၊
ဘာဆက္လုပ္မွာလဲ။
ဗမာျပည္ဖြါးအခ်င္းခ်င္း ေဆာ္ပေလာ္တီးဘို႔ပဲ ႀကိဳးစားေနေတာ့မွာလား။

မဟာဗမာ စစ္အစိုးရနဲ႔ ေနာက္လိုက္ ေနာက္ပါအေပါင္းတို႔ေရ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ့ က်ဴပင္ခုတ္က်ဴငုတ္မက်န္ေစနဲ႔
ဆိုတဲ့ မဟာဗ်ဴဟာ နည္းဗ်ဴဟာ အေျမာက္ အမ်ားနဲ႔ ႏွစ္ေပါင္းေျခာက္ဆယ္ေလာက္ တိုင္းရင္းသားေတြကို အျမစ္ျဖဳတ္လာခဲ့သမွ် အျမစ္ျဖဳတ္ေနသမွ် အ ျမစ္ျဖဳတ္ေနမယ့္သမွ် ဘယ္ေတာ့မွ် စည္ပင္၀ေျပာၿပီး ၿငိမ္းခ်မ္း
သာယာတဲ့ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းျဖစ္လာမွာမဟုတ္ဘူး ဆိုတာေျပာလိုက္ပါရေစ။

မင္းစိုးစံ
အေ၀းေရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး

0 comments:

Post a Comment